الأربعاء، نوفمبر 23، 2011

انا اخوك ماتضربنيش

انا اسمي لؤي صقر

عندي قريب او اكتر من الدرجة التانية او التالته في الجيش والشرطة

وبصفتي قريبهم وعارف سلاحهم احب اقولهم

انا واحد ضمن المواطنين المعتصمين في التحرير
انا سلمي وماعيش سلاح ولا استطيع استخدامه وانتو عارفين كده بصفتكم قرايبي
انا مواطن مصري وماليش انتماءات اجنبية ولا عندي اجندات خاصة وانتو بصفتكم قرايبي برده عارفين كده
انا صحفتي الجنائية نضيفة 
انا لم اتهرب من الخدمة العسكرية
انا مواطن صالح بار باهلي
انا ضد حكم العسكر
انا هافضل في التحرير حتى لو قتلتوني
مش شرط ابقي في وسط الناس اللي في محمد محمود عشان اتئذي بقنابل الغاز سواء المسيل للدموع او منتهي الصلاحية او الغاز الغريب اياه ده .... انا ممكن اتئذي حتى لو انا واقف بعيد جدا ... حتى وانا معدي في المترو ومش معتصم اصلا 

الحالات اللي بشوفها بتتأثر بالغاز في منها بيموتوا 

فضلا عن الخرطوش والخرز والمطاطي وكمان الرصاص الحي

كل لحظة بتمر عليا بيزيد ايماني اني المفروض اقف اقرب للضرب عشان اخواتي المصريين اللي بيستشهدوا عشاني قدام الضرب ده مايخلصوش

انا نازل التحرير عشان ابني ماينزلش

انا بكلم قرايبي الي في الجيش والشرطة

وانت بتضرب المرة اللي جاية
خليك عارف اني ممكن اكون الشهيد اللي جاي
وانا مش مسامحك

---------------------------------------------------------------------------------------------


اي حد ينطبق عليه الكلام ده ياريت يكتبه عنده او يسجله ويرفعه على اليوتيوب او يوصله للاعلام باي شكل عشان يوصل لقرايبه اللي بيضربوه


ليست هناك تعليقات: