السبت، يوليو 25، 2009

لو كنت اعرف

لو كنت اعرف بان الوعد مداري
ماكنت اطلع ولا اخرج اصلي من داري
ياريت ماحبيت
ولا كان الهوى جالي
وداري على بلوتك ياللي اتبليت داري




محمود الجندي
مسرحية انها حقا عائلة محترمة

هناك 4 تعليقات:

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

لؤى حبيب قلبى
انت عارف طبعا
انايعنى من زمان كتبت اسمك فى بوست خاص و بشكرك فيه

اللينك اهو
http://shemies.blogspot.com/2007/08/blog-post_11.html

انا مش ناسى جمايلك وفضلك على

LuaY SakR يقول...

ايه يا عم انت قلبتها جد كده ليه؟؟؟؟؟؟؟؟

Unknown يقول...

مساء الخير ..

لو سمحت أود أن أعرف من غنَى هذه الكلمات : لو كنت أعرف

لأنني بحثت في أكثر من موقع ولم أجد مايفيدني .

أتمنى أتمنى أن أجد المعلومه منكم .. ودمتم

LuaY SakR يقول...

كل اللي اعرفه هو اللي قلته في البوست فوق
محمود الجندي غناها في مسرحية انها حقا عائلة محترمة

بتاعة انا عايز اتجوز ميكانيكي
ومصاصتك مززة

مسرحية بطولة فؤاد المهندس وشويكار وامينه رزق ومحمود الجندي
بصفة عامة محمود الجندي بيقول حاجات من دي كتير في مسرحياته وماعرفش مصدرها