الجمعة، يناير 01، 2010

انا سافرت

انا سافرت من كام ساعة
وماظنش اني راجع تاني
كان نفسي اقعد معاكم اكتر من كده
لكن هي دي سنة الحياة
ماكنش ينفع استنى
الوضع والظروف
الحياه ولقمة العيش
الحر والبرد
الاهلي والزمالك
مصر والجزائر
العراق وجوانتانمو
بوش واوباما
الفنوانزا الخنازير
التراب والقرف
طوابير العيش
شغلي كمان
حتى شغلي مابقالوش وجود
ماحدش طايقني
كله كان مستنيني امشي

عشان كده مشيت
كفايا عليا كده
عموما
سامحني اذا كنت زعلتك

وخلي بقي


2010 تفنعك


















توقيع
عام २००९

هناك 3 تعليقات:

غير معرف يقول...

مع الف سلامة
ده حال الدنيا
وانشاء الله 2010 تنفعنا
انا متفائل
M.H.S

Hisham Nabil يقول...


لذيذة .. كنت هتخم فيها لولا إني كنت معاك ع التيليفون من رقم مألوف..

2009 سافر أخيرا..
أنا بقي متأكد إنه مش راجع تاني (قال ماظنش قال)
وكان نفسه يفضل معانا أكتر من سنة (شوف البجاحة)
الحمد لله ان دي تبقي سنة الحياة علي الأقل في حاجة في الدنيا مضمون انها تتغير..
هيقولك الوضع بقي والظروف (عاملي مظلوم حضرته)
حلوة شغلي ماباقلوش وجود (دي حقيقة فعلا!!!)
رغم أنه لسة عنده شوية شغل (هيرخم ع العيال ف حصص التاريخ)
سيبك من أنه لسة بيهاند أووفر ل 2010 شوية حاجات (العام الدراسي 2009/2010 - بعض المنتجات اللي إنتاجها كان 2009 ولسة صالحة)
ده 2008 لسة بيهاند أووفر لحد دلوقتي!!
بيقولك عايزنا نسامحه!! قوله عيب مايقولش الكلام ده قدام الناس مرة تانية..
2010 تنفعنا!! والله الواحد مبقاش يثق ف أمثاله..

يالله هابي نيو يير ..

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

خمتنى بجد يا لؤى

على العموم مستنيك و ان شاء الله 2010 تجمعنا انا و انت ومحمد حمزة و ميشو
وكفايه كده
سلامى ليك يا غالى