الاثنين، فبراير 01، 2010

تاني يوم كاس الامم الافريقية

كالعاده
عندي حاجات عايز اكتبها بس مش هاعرف
عشان شوية اعتبارات اجتماعية
فالحل
اجي هنا الف وادور حوالين الموضوع
عشان ابقي فضفضت وفي نفس الوقت انتوا ماتفهموش حاجه
ماهو خلونا صرحا
انا بكتب يعني لكام واحد؟؟
انتوا فاكرين نفسكم كام واحد اساسا
لو راجعتوا الاحصائيات
هاتلاقوا انكم خمسة ستة
اصحابي اساسا
الباقي اللي بيجي ده بيجي صدفه
بيجي عشان انا كتبت عنوان زي ده في يوم زي ده
يبقي نتكلم بصراحه بقي
انا بكتب لنفسي
واللي بيتابعوني
من الاخر يعني
بيتابعوني مجاملة
وانا اصلي مش فيلسوف بتكلم ولا حتى لما بتكلم بشرح حاجه
ولا حتى بترجم حاجه
حتى المدونة مافيهاش اي سرفس
لا درجات الحرارة ولا اسعار العملات ولا حتى ساعة
ماهو برده لامؤاخذه يعني
انت مش داخل عند حلاق هاتلاقي عنده مجلات
عايز الحاجات دي روح لحد بيقدمها
يبقي الخلاصة
انا بكتب لنفسي
طيب ليه بكتب على النت
اعتبروها نوع من الاركيفنج
اعتبروها حتى نوع من الحفاظ على ادميتي
انا اصلي لو كتبت وانا متاكد ان ماحدش هايقراه
كنت قليت ادبي
وشتمت
وقلت كلام ابيح ابيح يعني
كنت بقيت حد تاني غير اللي اي حد فيكم يعرفه
يمكن لو عملت كده ابقي بفضفض وما بكبتش في نفسي والحاجات دي
بس
بصراحه
انا خايف الاقي نفسي وحش اوي كده
انا لسه بحب نفسي ومش عايز اكرها
كفايا كده النهارده

ليست هناك تعليقات: