الثلاثاء، يونيو 19، 2007

باجي ليه؟؟

سبق وكتبت موضوع اسمه بتأخر ليه ؟؟؟
ومن الواضح ان التأخير بقي الصفة السائده عندي
ولذلك هابتدي اغير التكنيك واكتب ليه باجي
بصوا بقي يا حماعة
ده طبعا اذا كنتوا جماعة مش عارف ليه ابتديت احس ان اللي بيدخلوا المدونة دي مايزيدوش عن عشرة
مش مشكلة
انا بكلم اللي بيدخل على المدونة
حتى ولو كانوا انا بس
انا هاصارحكم بشوية حاجات
انا مش من النوع اللي بيقعد يظبط الموضوع قبل ما ينشره
خصوصا في تخاريف
ممكن برتب شوية في بعد منتصف الليل
انا عارف ان دي صفة وحشه
بس للأسف انا ببيبقي عندي حماسة اني اكتب
فبكتب على البلوج على طول
واول ما اخلص اقوم دايس بابلش
وبس
المشكلة اني ساعات ببقي عندي امتحانات ومش بفتكر شكل ايدي الشمال ايه في الفترة دي
لاني مش ببقي فاضي ابصلها
وساعات ببقي فاااااااااااااضي لدرجة اني مش بفتكر حاجه غير كف ايدي الشمال
وهي دي مشكلة الناس اللي بتكتب اعتمادا على حماسها الحسي
فهم اما مشغولون حتى يقتلهم العمل واما فارغون حتى يصابوا بتباطؤ ضربات القلب
انا بكتب لما يحصلي موقف او اشوف موقف معين
وانا في الفتره الحاليه ناااااااااااااااااااايم اربعة وعشرين ساعة على سبيل الانتقام
يعني انا ماكتبتش الموضوع ده غير لما قريت رد دادادا اللي بيتوعدني فيه انه هايشيل العده
حسيت ان فيه حد بيقرا الكلام ده
وعشان كده كتبتله اعتذر عن تأخيري
لكن بجد اذا كانت مواضيعي بتعجبك فده راجه لاني بحسها قبل ما اكتبها
لو كتبت من غير ما احس مواضيعي مش هاتعجبك وساعتها هاتبطل تخش تقرا اصلا
حتى مواضيعي اللي هاتعجبك هاتفتقدك
لذا
ادعيلي بالحماسة
ومتشكرين على السؤال يا معلم

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

ولا يهمك يا معلم المهم انك طمنتنا
عليك وادعو الله من كل قلبى ان يرزقك الحماسه التى تريدها
لكتابه مواضيعك مهما كان احساسك بها وصدقنى هقرأها

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

مين لؤى لا بجد
الحمد لله على السلامه